keskiviikko 6. toukokuuta 2009

Valinnan vaikeutta

Tänään seksikaupassa olin vaikean valinnan edessä: piti ostaa lahja Rakkaalleni, jonka tapaan ylihuomenna. Minkä valitsen? Tuntui vähän siltä, että minkä ostaisinkaan, se tulee olemaan enemmän lahja minulle itselleni. Myyjällekään en kehdannut selittää, mistä vaikeuteni johtuivat.
Jos olisin valinnut straponin, niin kumpi nauttisi siitä enemmän? Ehkä sittenkin minä, koska olisin siinä tilanteessa alistettu. Jos olisin päätynyt naamari-suukapulasettiin, niin ensimmäisenä olisi tullut mieleen Rakkaani kahlitseminen ja ruoskiminen, mikä olisi taas nautintoa minulle: ne kiihottavat punaiset juovat pehmeissää pakaroissa, hänen suojattomuus ja minun valtani. Vaikeaa on switch-pariskunnan elämä! Miten siinä sitten valitsemaan sellainen lelu, joka tuottaisi iloa ja nautintoa vain toiselle osapuolelle? Eihän tästä alustumisesta tule mitään, jos kaikki tuntuu vain hyvältä.
No, tärkeintä kuitenkin, että jo ylihuomenna illalla pääsemme kehittelemään uusia leikkejä. Se on niin jännittävää, kun kummallakaan ei ole kokemusta, mutta intoa riittää! Pitäisikö meidän pyrkiä johonkin yhteisöön, jossa voisi oppia uutta?

2 kommenttia:

Dramaqueenitis kirjoitti...

Ei kai siinä mitään pahaa ole, että leluostoksista on hupia ja hyötyä molemmille! En keksi lelulaatikostamme yhtään sellaista lelua, josta emme jollain tavalla pitäisi molemmat.

Alistumisesta tulee ainakin minun kohdallani jotain nimenomaan silloin kun kaikki tuntuu hyvältä, eli kun vaikeista ja epämiellyttävistäkin asioista osaa etsiä sen hopeareunuksen.

Yhteisön etsimisen hyödyllisyydestä en osaa sanoa mitään, kun emme moista ole koskaan kokeilleet. Odotan siis mielenkiinnolla teidän kokemuksianne :)

Kipukoukku kirjoitti...

Niinhän se on, molemmille niistä on hyötyä, mutta jos etsii lahjaa rakkaalle, niin haluaa että se palvelisi etusijassa hänen nautintojaan. Siinä se vaikeus onkin, kun nautinnot on yhteisiä.